BIONIGREE, EMULSJA DO SKÓRY GŁOWY BASIC_03

Cześć Kochani!

Dziś mam dla Was recenzję baardzo ciekawego produktu. Jakiś czas temu w poście: Pielęgnacja skóry głowy - rodzaje skalpów i ich charakterystyka, pisałam o odpowiedniej pielęgnacji skóry głowy. W ręce wpadł mi kosmetyk idealnie nadający się do tej czynności!


Emulsję do skóry głowy BASIC_03 otrzymałam w ramach współpracy z firmą Bionigree. Nie wiem czy pamiętacie, ale twórczynią marki i serii produktów jest trycholog, do której udało mi się trafić - Pani Ewelina Wysoczańska! Sądząc po opiniach krążących w internecie, kosmetyki Bionigree cieszą się dużym powodzeniem. Sama mam zamiar przetestować pozostałe. :)

Emulsja do skóry głowy BASIC _03 jest specjalistycznym kosmetykiem trychologicznym. To jeden z kosmetyków serii do pielęgnacji skóry głowy i włosów. Ma za zadanie odżywić i nawilżyć strukturę skóry głowy. Co więcej, ma opóźniać starzenie się komórek, a także przyspieszyć porost włosów! Jak było?

Kosmetyk faktycznie nawilża, zmiękcza i wygładza skórę głowy. Po użyciu emulsji czułam, że moja skóra głowy jest inna niż zazwyczaj. Gładka, mięciutka i taka... świeża! Wnioskuję więc, że produkt naprawdę działa i to bardzo dobrze! Czuć, że skóra głowy jest odżywiona. Co z porostem? Tego nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, ponieważ stosuję suplementację na porost włosów. Fakt faktem włosy rosną, ale który preparat bardziej na to wpływa, tego nie wiem.


Produkt zamknięty jest w plastikowej butelce o pojemności 150ml. Koszt 50 PLN/szt. Butelka wyposażona jest w zamykany aplikator ułatwiający wydobycie i rozprowadzenie produktu na skórze głowy. Emulsja do nabycia na stronie firmy: https://www.bionigree.pl/sklep/

Konsystencja kosmetyku jest kremowa, lejąca się. Dzięki temu łatwiej jest ją rozprowadzić na skórze głowy. Nie klei się, mam ochotę powiedzieć, że jest taka aksamitna pod palcami! :) Zapach kwiatowy i bardzo delikatny.


Skład:
AQUA GLYCERIN CETEARYL ALCOHOLSTEARYL ALCOHOLRIBES NIGRUM FRUIT EXTRACT (ekstrakt z owoców czarnej porzeczki)BETULA ALBA BARK EXTRACT (ekstrakt z liści i kory brzozy) ISOPROPYL ISOSTEARATEBETAINEPOLYEPSILON-LYSINEARGANIA SPINOSA KERNEL OIL (olej arganowy)RICINUS COMMUNIS SEED OIL (olej rycynowy)MALUS DOMESTICA FRUIT CELL CULTURE EXTRACT (ekstarkt komórek macierzystych ze szwajcarskiej jabłoni domowej)XANTHAN GUMLECITHINSUCROSE PALMITATEGLYCERYL STEARATEGLYCERYL STEARATE CITRATESUCROSE (ścierniwo)MANNANHYDROLYZED VEGETABLE PROTEIN (hydrolizowane proteiny roślinne)PANTHENOLGLUTAMINECAFFEINEMETHYL NICOTINATEPARFUMLACTIC ACID

Jak widzicie skład jest mocno emolientowy. Znajdziecie jeszcze 5 humektantów w tym jeden regulator pH (kwas mlekowy), proteiny roślinne, 3 emulgatory oraz kilka substancji aktywnych i kondycjonujących. JEDNĄ kompozycję zapachową.

Kosmetyk należy do kosmetyków wegańskich i nie był testowany na zwierzętach. 

Jak używać? Sama stosuję się do zaleceń producenta. Nakładam emulsję po umyciu skóry głowy szamponem. Trzymam ok. 15-20 minut. Najpierw aplikuję kosmetyk na skalp, po czym nakładam maskę na długość włosów. Całość trzymam pod czepkiem przez określony czas, następnie dokładnie spłukuję. Używam raz w tygodniu. Najczęściej po użyciu peelingu. Wtedy substancje aktywne produktu lepiej wnikną w skórę głowy! Efekty po użyciu emulsji można poczuć już po jej pierwszym użyciu. Wiadomo - im dłużej będziecie stosowali, tym lepsze efekty!


Będąc na wizycie u Pani Eweliny Wysoczańskiej spytałam skąd pomysł na serię kosmetyków BIONIGREE. Odpowiedziała, że chciała stworzyć coś swojego, NATURALNEGO, bez zbędnego "syfu"(to moje słowa :D). Udało się jej! Zauważcie, że w składzie nie ma ani grama silikonów, parabenów, konserwantów czy PEG. Moją relację z wizyty znajdziecie w poście: Badanie trichoskopowe - konsultacja trychologiczna.


Ze stosowania emulsji do skóry głowy jestem bardzo zadowolona. Jest to jednej z nielicznych produktów przeznaczonych do pielęgnacji skalpu. A jak wiadomo, pielęgnacja skóry głowy jest bardzo ważna! W końcu stamtąd wyrastają nasze włosy. Im zdrowszy skalp tym zdrowsze włosy! Z czystym sumieniem POLECAM Wam dzisiaj opisany produkt. W 100 % spełnia swoje zadanie, a przecież o to chodzi. W przyszłości chętnie do niego wrócę!

Jedynym minusem produktu może być cena, jednak uważam że za jakość się płaci. Naprawdę warto raz a porządnie zainwestować w dobre kosmetyki do włosów i skóry głowy niż wydawać dwa razy więcej na coś śmieciowego, co w większości przypadków się nie sprawdza. Zgadzacie się ze mną?

Znacie markę BIONIGREE? Stosowaliście jakieś produkty? :)


Bądź na bieżąco z postami:


Komentarze