CHEERS HAIR FORMULA - suplement diety na wzmocnienie i POROST włosów

Cześć Kochani!

Odpowiednia pielęgnacja włosów jest bardzo ważna i ma istotny wpływ na kondycję i stan naszych włosów. Dobór odpowiednich kosmetyków jest kwestią oczywistą. To już wiecie. Ale, czy wiecie że o włosy należy dbać też "od środka"? Tak, mam na myśli suplementy oraz witaminy wspomagające nasze włosy. Oczywiście równie istotna jest dieta, ale nie o tym dzisiaj.



Na rynku są miliony różnych specyfików: suplementów diety, witamin, leków, które mają pomóc naszym włosom. Czy to poprawić ich ogólny stan, czy to zapobiec wypadaniu... Jakiś czas temu otrzymałam propozycję współpracy od firmy Cheers, która zaoferowała mi suplement diety, korzystnie wpływający na wzmocnienie i porost włosów - HAIR FORMULA. Zgodziłam się. Z racji tego, iż mam problem z wypadającymi włosami pomyślałam, że to dobra okazja, aby wypróbować coś nowego. Coś, co być może okaże się złotym środkiem dla mojego problemu.

O suplementach planuję osobny wpis, ale powiedzmy sobie krótko: co to są SUPLEMENTY?

Suplementy diety - środki spożywcze, które mają za zadanie uzupełnienie diety. Są skoncentrowanym źródłem witamin, minerałów lub innych substancji spożywczych. Suplementy TO NIE LEKI. Mogą działać, ale NIE MUSZĄ. Suplementy mogą być reklamowane w dowolny sposób. Zupełnie odwrotnie jest w przypadku leków. W przeciwieństwie do leków nie muszą przechodzić rygorystycznych badań dot. ich skuteczności i jakości.

Teraz czas na opis i działanie Cheers HAIR FORMULA!

Opakowanie Cheers HAIR FORMULA zawiera 60 kapsułek suplementu. Gdy do mnie trafiło, było szczelnie zamknięte oraz ofoliowane. Kapsułki same w sobie są dość spore, niektóre osoby mogą mieć problem z ich połknięciem. Otoczka przeźroczysta, zawartość kapsułki jest sypka, w lekko żółtym kolorze. Zapach nieco mnie odrzucił. Nie umiem go opisać, ale jest charakterystyczny dla suplementów bogatych w witaminy B. Przy zażywaniu pojedynczych kapsułek zapachu nie czuć.


Producent kieruje się metodą "CLEAN LABEL", co oznacza, że nie stosuje w swoich produktach barwników, sztucznych dodatków czy ulepszaczy. Otoczka kapsułki nie zawiera żelatyny zwierzęcej ani innych dodatków.

Produkt jest w 100% wegański i wegetariański, nie zawiera glutenu. Suplement produkowany w Polsce.

Skład: 
Ekstrakt z ziela skrzypu polskiego (Equisetum arvense L.) [7% krzemionki]; metylosulfonylometan (MSM); lecytyna sojowa [20% kwasu fosfatydowego]; otoczka kapsułki – hydroksypropylometyloceluloza; ekstrakt z pędów bambusa (Bambusa vulgaris) [75% krzemionki]; ekstrakt z owoców palmy sabałowej (Serenoa repens) [25% kwasów tłuszczowych]; mąka ryżowa; cytrynian cynku; drożdże wzbogacone w selen (Saccharomyces cerevisiae); D-biotyna (biotyna).

Kwas fosfatydowy - pozyskiwany przez hydrolizę enzymatyczną z soi, przyspiesza porost włosów;
Skrzyp polny - bardzo bogaty w krzem, wspomaga produkcję kolagenu;
Pędy bambusa - źródło aminokwasów, minerałów, sacharydy, białka, krzemu i witamin;
Palma sabałowa - źródło kwasów tłuszczowych, wspomagają wzrost włosów, ma wspomagać leczenie łysienia androgenowego; 
Biotyna - witamina B7, wzmacnia skórę, włosy i paznokcie; 

Gdy szukałam czegoś, co pomoże mi z wypadającymi włosami, ludzie pisali: KRZEMIONKA I PALMA SABAŁOWA. Przyznam z ręką na sercu, że nie wypróbowałam, bo nie byłam przekonana. Biotyna jest oczywistością. Nie od dziś wiadomo, że wpływa korzystnie na włosy. W przypadku HAIR FORMULA mamy wszystkie 3 składniki w jednej kapsułce. 

Zalecana porcja spożycia suplementu to 2. kapsułki dziennie, zażywane najlepiej podczas posiłku. Wyżej wspomniałam, że opakowanie zawiera 60 kapsułek, co oznacza że produkt starczy na 30 dni. Swoje opakowanie "rozbiłam" na 60 dni - jedna kapsułka dziennie, ze względu na to, że przyjmuję też inne środki zalecane przez trycholog. Nie chciałam przedawkować. ;) 

Kapsułki bardzo szybko się rozpuszczają, a wnioskuję to po tym, że ok. 10 minut od zażycia mi zaczyna się nimi odbijać. Serio. Mega nieprzyjemne uczucie. Nie określę Wam tego "smaku", ale jest na tyle paskudny, że wzbudzał we mnie odruch wymiotny. Nie zdarzało się to za każdym razem, ale przynajmniej przez 2/3 czasu przyjmowania suplementu. Producent zaleca popijać specyfik dużą ilością wody, ok. 300 ml, tak też robiłam. 

Poniżej tabelka z Rekomendowanymi Wartościami Spożycia



Muszę przyznać, że suplement ma w sobie wiele dobrego. Dawka takich dobroci z pewnością nikomu nie zaszkodzi (o ile przyjmiecie odpowiednią ilość, czyt. nie "przedawkujecie"). Ale czy pomaga? 

Efekty na włosach zauważyłam. Jakie? Szybszy porost i mniejszą łamliwość końcówek. Co więcej? Niestety nic... Włosy wciąż wypadają. Fakt może w nieco mniejszej ilości niż pół roku temu, ale to zauważyłam zanim rozpoczęłam suplementację HAIR FORMULA. Także w moim przypadku na wypadanie kompletnie nie pomogły. Pisałam z dziewczynami z BLONDHAIRAFFAIR, u jednej z nich prawdopodobnie są lepsze efekty. :)

Ogólnie wychodzę z założenia (wiele lekarzy i pomocy naukowych Wam powie to samo), że efekty przychodzą średnio 3 miesiące "PO". Zaczynacie coś przyjmować i, o ile jesteście systematyczni i bierzecie środek przez ten czas, to efekty przychodzą po ok. 3 miesiącach. Podobnie jest z wypadaniem włosów. Włosy zaczynają wypadać średnio 3 miesiące od zadziałania czynnika, np. stres spowodowany wypadkiem. Włosy nie zaczną wypadać z dnia na dzień. Ale nie o tym! Podejrzewam, że gdybym przyjmowała HAIR FORMULA przez przynajmniej te 3 miesiące, efekty mogłyby być lepsze.

Szczerze powiedziawszy pokładałam większe nadzieje w tym produkcie. Między innymi ze względu na ciekawy, rzadko spotykany skład, ale także ze względu na cenę. Za opakowanie 60 kapsułek zapłacicie 179PLN. Opakowanie starcza na miesiąc. Po swoich odczuciach sądzę, że jest to bardzo wygórowana cena. Jeżeli u kogoś z Was wystąpiły lepsze efekty, dajcie znać! Chciałabym wiedzieć, czy tylko ja jestem takim odmieńcem.

Jeżeli jest wśród Was ktoś, kto chciałby wypróbować suplement HAIR FORMULA, mam dla Was mały prezent. Kod rabatowy, który obowiązuje przy pierwszym zakupie. Wystarczy, że w odpowiednie okienko wpiszecie: CURLYCLAUDIE15.

Tym czasem lecę przygotować dla Was włosowy wpis! <3

Buziaki!

Bądź na bieżące z postami:

Komentarze